MIJN FAVORIETE... <b>TASSEN</b>!

Sommige mensen houden meer van grotere tassen, maar zoals je kunt zien op de bovenstaande foto hou ik meer van 'kleine' tasjes. Dit omdat ik het heel makkelijk vind om deze mee te dragen, ze hangen om mijn schouder en heb er verder geen last van, en ik neem toch niet zo heel veel mee. Wanneer ik naar een festival ga bijvoorbeeld, heb ik altijd een klein tasje bij me. Zo heb ik de belangrijkste dingen bij me, heb ik er geen last van doordat ik hem de hele tijd hoef te dragen, en kan ik alles doen wat ik wil zonder omkijken! Ik heb er dan ook heel wat, en vandaag laat ik mijn favorieten zien. Natuurlijk heb ik ook wat grote tassen. Deze gebruik ik de laatste tijd eigenlijk nooit meer, want ik gebruikte deze alleen wanneer ik naar school ging of wanneer ik ergens naartoe ging waarbij ik spullen nodig had (denk aan extra schoenen, broek, jas etc.). Toch laat ik ook van mijn grotere tassen mijn favorieten zien.Tot een paar jaar geleden hield ik eigenlijk alleen van 'simpele' zwarte tassen. Dit omdat ik nooit het idee had dat een tas mijn outfit af kon maken. Ook had ik niet zo veel tassen als dat ik nu heb, en daarmee was ik bang dat wanneer ik een super gave (bijvoorbeeld) roze tas kocht, ik hem niet met alles kon combineren, aangezien ik hem waarschijnlijk iedere dag mee moest dragen. Nu, een aantal jaren later, ben ik van gedachte veranderd en dat kun je ook wel zien in mijn favorieten. Ik vind het steeds leuker om verschillende kleuren tassen te hebben en vooral roze tasjes vind ik erg leuk. Klik verder voor meer foto's!Welke tas vind jij het leukst?

View the original article here

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kate Moss for Longchamp